Jak kupować?

Jak kupować w sklepie internetowym www.sklep-rolniczy.pl?
Proces składania zamówienia jest bardzo prosty i bezpieczny:

  1. Dodanie produktu do koszyka
    Aby dokonać zakupu należy wybrany produkt dodać do koszyka za pomocą przycisku [ + | DODAJ DO KOSZYKA]. Po dodaniu produktu wyświetli się zawartość koszyka. Jeżeli chcesz dodać kolejny produkt skorzystaj z wyszukiwarki lub menu strony. Po wyjściu z koszyka możesz do niego powrócić wybierając w nagłówku strony pole z kwotą, która prezentuje wartość koszyka.
  2. Sposób płatności Aby przejść do realizacji zamówienia konieczne jest wybranie kraju dostawy oraz sposobu płatności. Do wyboru są:
    • Wysyłka kurierem. Przelewy24 - szybki przelew - realizacja zamówienia natychmiastowa.
    • Wysyłka kurierem. PayPal lub karta płatnicza/kredytowa - szybki przelew dla posiadaczy konta w systemie PayPal. Tą metoda można również bezpiecznie zapłacić karta płatniczą zawierającą kod CVV lub kartą kredytową - realizacja zamówienia natychmiastowa.
    • Wysyłka kurierem. Przelew tradycyjny - płatności należy dokonać na nasze konto: z konta internetowego, w banku lub na poczcie - realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu płatności.
    • Wysyłka kurierem. Pobranie - za zamówiony towar zapłacisz kurierowi przy odbiorze - realizacja zamówienia natychmiastowa.
    • Odbiór osobisty. Płatność w sklepie - zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Szczecinku, gdzie możesz zapłacić gotówką lub kartą.
    • Odbiór osobisty. Przelew tradycyjny - po zaksięgowaniu wpłaty skontaktujemy się z Tobą w celu odbioru zamówienia.
    Jeżeli posiadasz kod rabatowy wpisz go w formularzu. Wszelkie upusty zostaną naliczone w tym miejscu. Aby przejść do kolejnego etapu naciśnij przycisk [DALEJ>], który dostępny jest pod podsumowaniem Twojego zamówienia.
  3. Dane do wysyłki / identyfikacji zamawiającego
    Jeżeli posiadasz konto w naszej aplikacji, to w tym miejscu możesz się zalogować. Jeżeli jesteś po raz pierwszy to możesz założyć konto lub podać dane w celu realizacji tylko tego zamówienia.

    Dlaczego warto mieć konto w sklepie www.sklep-rolniczy.pl?
    Posiadając konto możesz:
    • na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia
    • dokonać zmiany danych
    • dodawać produkty do "przechowalni"
    • dodawać produkty do koszyka na jednym komputerze/komórce i zrealizować zamówienie na drugim (koszyk przypisywany jest do aktywnego konta)
    • zaakceptować lub cofnąć zgodę na otrzymywanie newslettera
    • korzystać z kuponów rabatowych lub z promocji
    • w szybki sposób zgłosić reklamację lub dokonać zwrotu zamówionego towaru
  4. Podsumowanie zamówienia
    Zobacz czy wyświetlone dane są poprawne. Jeżeli chciałbyś przekazać informację dla naszego handlowca to wprowadź je w miejscu “Uwagi dodatkowe”. Aby przejść do płatności należy potwierdzić zapoznanie się z regulaminem i prawem odstąpienia do umowy. Teraz wybierasz przycisk [ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY].

W chwili obecnej zamówienia wysyłane są do: POLSKA, NIEMCY, BUŁGARIA, CHORWACJA, CZECHY, WĘGRY, LITWA, SŁOWACJA. Jeżeli nie ma Twojego kraju na liście skontaktuj się z nami.